Contributie 2023

Inschrijfgeld
Competitiebijdrage senioren 10,00
Competitiebijdrage junioren
Korting contributie (niet op competitiebijdrage) bij langdurige ziekte en/of zwangerschap 50%
Zomerchallenge ( juni t/m september) 50,00
Winterlid (november t/m maart) 50,00
Vakantiepas (zomervakantie) 25,00
Dagpas   5,00
Familiepas voor ouders/verzorgers van kinderen op de basisschool 20,00 (eenmalig)

Bijdrage competitiespelers Iedere senior competitiespeler betaalt € 10,- per competitieperiode

Vakantie- en dagpas Wil je kennismaken met tennis? Dan is een introductiepas misschien iets voor jou. In de schoolvakantieperiode kun je voor € 25,- gebruik maken van de tennisbanen met een tijdelijke vakantiepas. Aanvragen kan via de ledenadministratie. Ook bestaat gedurende het hele tennisseizoen de mogelijkheid om een dagpas aan te vragen (€5,- p/d). De dagpas kun je aanvragen bij werkgroep nieuwe leden of via 06 39 65 47 51. Maximale dagpasaanvraag is 3 keer.

Familiepas  Voorwaarden: Je kind is lid van Tennisclub Baexem en zit op de basisschool. De eenmalige kosten zijn €20,-. Er mag gespeeld worden tot 18.00 uur. Competitie en tennisles heeft voorrang. Draag geschikte schoenen. Gebruikmaken van de baan is op eigen risico Mocht je na verloop van tijd als ouder/verzorger interesse hebben, dan kun je altijd lid worden van Tennisclub Baexem.

Contributiebetaling

Als lid van Tennisclub Baexem ontvang je hiervoor in april via email een betaalverzoek van KNLTB.collect.

Bankrekening

IBAN : NL14RABO0104092734

Vergoeding vanuit Stichting Leergeld

Stichting Leergeld Leudal en Maasgouw is er voor schoolgaande kinderen van 4 tot 18 jaar die een extra steuntje nodig hebben om te kunnen sporten, musiceren, studeren! Voor meer informatie verwijzen wij naar de website van de gemeente Leudal:  https://www.leudal.nl/stichting-leergeld

Opzegging lidmaatschap

Mocht je geen lid meer willen blijven van onze vereniging, dan kun je dit, met inachtneming van onderstaande, doorgeven aan de ledenadministratie. Als je het lidmaatschap m.i.v. het nieuwe seizoen/jaar wil opzeggen, dien je dit te doen vóór 1 december van het lopende jaar. Ben je te laat met afmelden, dan zal Tennisclub Baexem minimaal de al gemaakte kosten aan je doorberekenen. Wil je je tijdelijk afmelden i.v.m. blessure of zwangerschap, dan brengen wij 50% van de jaarlijkse contributie in rekening.