Kantinecommissie

Samenstelling:

  • Yvonne Doensen (06-28252344 – voorzitter)
  • Nicole van Neerven (06-10262444 –  bardienstplanning)
  • Inge Timmermans (06- 10523641 – bardienstplanning)   
  • May Meisen (06-22211120)
  • Saskia Lemmen (06-41294127)
  • Jeroen van der Wallen (06-21177625)
  • Marian Peeters (06-11416158)
  • Sandra Martens (06-81192682)
  • Anouck Hol (06-55320311)

 

Heb je vragen over de kantinediensten? Neem dan rechtstreeks contact op met Inge of Nicole. Voor overige vragen kun je bij een van de overige commissieleden terecht of stuur een mail naar kantinecommissie@tennisclubbaexem.nl.

 

Taken kantinecommissie:

  • bardiensten
  • het beheren van het clubhuis
  • onderhoud inventaris kantine, het zorgdragen voor het poetsen, inkoop van food en  non-food
  • zorgdragen voor Instructie Verantwoord Alcoholgebruik nieuwe leden
  • het (mede-) organiseren van de feestavonden

 

Wanneer heb ik bardienst?

In KNLTB.Club kun je alle (tot nu toe) ingeplande diensten eenvoudig in een agenda overzicht zien. Ook heb je een aparte weergave rechts van de kalender, waar jij jouw diensten kunt zien.

Inloggen in KNLTB.Club gaat als volgt (een uitgebreidere instructie inzien bardienst via KNLTB.Club) :

  • Ga naar: https://mijn.knltb.club/clubs
  • Ga naar onze clubomgeving door de plaatsnaam (Baexem) in te voeren
  • Log vervolgens in met jouw bondsnummer en jouw wachtwoord

Ter herinnering ontvang je van het mailadres clubinfo@knltbclub.email één week en één dag voordat jij staat ingepland voor een (bar) dienst, een mail.

Het kan natuurlijk zijn dat er nog bardiensten gepland moeten worden. Zodra we een nieuwe dienst voor jou hebben ingepland, ontvang je hiervan automatisch een mail. En uiteraard ook weer de herinneringsmails die het systeem één week en één dag van te voren stuurt.