Opzeggen

Wil je geen lid meer willen blijven van onze vereniging, dan kun je dit, met inachtneming van onderstaande, doorgeven aan de ledenadministratie via mail [email protected]. Jouw opzegging is pas verwerkt nádat je een bevestigingsmail hebt ontvangen.

Als je jouw lidmaatschap m.i.v. het nieuwe seizoen/jaar op wil zeggen, is het nodig dat jij dat ons vóór 1 december van het lopende jaar laat weten. Ben je te laat met afmelden, dan zal TCB minimaal de al gemaakte kosten aan u doorberekenen (ter info: aanmaken KNLTB pas kost € 25,-).

Tijdelijk opzeggen vanwege blessure of zwangerschap gedurende het seizoen is mogelijk. Ook dan graag even een mail aan de ledenadministratie ([email protected]). Wij brengen dan 50% van de jaarlijkse contributie in rekening.

Heb je verder nog vragen, stel deze dan bij voorkeur per email ([email protected]).