Competities

KNLTB competitie

In onze club doen heel wat leden mee aan de diverse competitievormen die de KNLTB aanbiedt. De afgelopen jaren is het aanbod aangepast. In 2017 zijn er nieuwe vormen geïntroduceerd en vanaf het voorjaar van 2019 is het aantal soorten verminderd. Hier meer informatie over de diverse competitievormen die de KNLTB aanbiedt.

Uitslagen direct na afloop invoeren!

Vanaf seizoen 2019 moet de aanvoerder van de thuisspelende ploeg direct na afloop van de wedstrijd de uitslagen invoeren in MijnKNLTB. De bezoekende ploeg moet vóór het verlaten van het park de digitaal ingevoerde wedstrijduitslagen op juistheid controleren. Ook als de wedstrijd niet is (af)gespeeld, dan moet je op de betreffende speeldag bij de wedstrijdstatus aangeven wat de reden hiervoor is.

Regels en boetes

Het spelen van competitie gaat volgens een aantal regels. De KNLTB heeft dan ook een boetestelsel bij het niet volgen van deze regels ingesteld. De boetes legt de KNLTB onze club op. Het team dat de overtreding begaat, ontvangt van onze penningmeester de boete-factuur. Meer informatie over deze boetes vind je op website van de KNLTB.

Competitieleider is Anouck Driessen

Voor vragen over de competitie kun je terecht bij onze competitieleider Anouck Driessen (06-21936200 / [email protected] )