Corona maatregelen

Hieronder nog even alle regels die op ons park gelden op een rijtje:

Junioren:

• Tennissen onder toezicht van een seniorlid; de senior moet er op toezien, dat de Corona maatregelen worden nageleefd.
    • Spelen enkel juniorleden met elkaar? Dan mag dit tijdens een tijdsblok waar we van de gemeente toestemming voor hebben gekregen (maandag en donderdag van 19.00 – 20.30 uur en zaterdagochtend van 10.30 – 12.00 uur)
    • NIEUW: juniorleden mogen samen met senioren ook buiten deze tijdsblokken de baan op. LET OP: het seniorlid heeft dan de taak erop toe te zien, dat de Corona maatregelen worden nageleefd.
  • De junior hoeft geen lid te zijn van TC Baexem om te mogen spelen
  • Aanmelden is gewenst via bericht aan Paul Evers of Martijn Hol; je wordt daarna toegevoegd aan een groepsapp “TCB-jeugd Corona-schema”. Het is dus belangrijk dat je je telefoonnummer achterlaat.
  • Voor je eigen en andermans gezondheid: hou je aan de regels en aan de aanwijzingen van de toezichthouder!

Senioren:

• Mogen op alle momenten tennissen.
  • Dubbelen mag ook weer!
  • Hou tijdens het spelen wel rekening met de 1,5 meter regel.
  • Afhangen via de ClubApp is nodig; het afhangbord op het tennispark is voorlopig niet in gebruik
  • Voor je eigen en andermans gezondheid: hou je aan de regels!

De kantine mag vooralsnog niet open.

Samen sterk tegen Corona!!

laatst bijgewerkt op 12 juni 2020