🎾 Clubkampioenschappen Senioren (17+) Heren en Dames Dubbel 🎾

Clubhuis (Baan 1, Baan 2, Baan 3, Baan 4)
3-7-2023 17:00 - 8-7-2023 23:00

Reserveer de data in je agenda en maak je klaar voor een sportief en gezellig toernooi! Van 3 t/m 8 juli vinden de jaarlijkse clubkampioenschappen voor senioren (17+) heren en dames dubbel plaats. Dit is hét moment om samen met je dubbelpartner te strijden voor de titel van clubkampioen.

Net als vorig jaar kun je je inschrijven in twee speelsterktes:

• Heren: speelsterkte koppel 11-13 en speelsterkte koppel 13+
  • Dames: speelsterkte koppel 11-14 en speelsterkte koppel 14+

De speelsterkte van het koppel is de som van de speelsterktes van beide partners (bijv. 7+4 / 6+6 / 8+5). Koppels met een speelsterkte van 13 bij de heren en 14 bij de dames mogen zelf kiezen in welke categorie ze willen spelen. Let op: koppels met een opgetelde speelsterkte van minder dan 11 (zoals 5+4 / 6+4 / 5+5) zijn niet toegestaan.

Houd je inbox in de gaten, want je ontvangt binnenkort een bericht wanneer de inschrijving opent! Mis deze kans niet om deel te nemen aan dit spannende en leuke evenement. Schrijf je in met je dubbelpartner en laat zien wat jullie in huis hebben. Veel succes en tot ziens op de baan! 🎾