πŸŽΎπŸ† TisLink Toernooi: Schrijf je in en beleef tennisplezier! πŸŽ‰πŸŽΎ

Clubhuis (Baan 1, Baan 2, Baan 3, Baan 4)
16-6-2023 19:00 - 16-6-2023 23:55

πŸ“£ Beste tennisliefhebbers, het is tijd om je racket en tennisschoenen tevoorschijn te halen! TC Baexem kondigt met trots het TisLink Toernooi aan, waarbij vier teams strijden om de felbegeerde titel πŸ†. Iedereen is welkom, ongeacht het niveau! πŸ€—

πŸ‘₯ Elk team krijgt een aanvoerder die samen met het team een indeling en planning maakt voor de wedstrijden πŸ“‹. Het draait allemaal om plezier op de baan 🎾 en het gezellig samenzijn met medespelers 🀝.

πŸš€ Schrijf je in en beleef onvergetelijke tennisavonturen! 🌟 Mis deze kans niet om samen met vrienden en nieuwe gezichten te strijden voor de overwinning πŸ….

πŸ“ Schrijf je nu in en beleef een geweldige tijd op het TisLink Toernooi! πŸŽ‰πŸŽΎ