Clubkampioenschappen Senioren (17+): Mix en Singel - Een evenement dat je niet wilt missen! ๐ŸŽพ๐Ÿ†

Clubhuis (Baan 1, Baan 2, Baan 3, Baan 4)
19-6-2023 17:00 - 24-6-2023 23:00

๐Ÿ† Save the date: 19 t/m 24 juni ๐Ÿ† ๐Ÿ“ข Klik hier je aan te melden ๐Ÿ“ข

Bereid je voor op een week vol sportieve strijd en gezelligheid tijdens de jaarlijkse clubkampioenschappen voor senioren van 17 jaar en ouder! Mis deze kans niet om je tennisvaardigheden te laten zien en gezellig samen te zijn met je medeclubleden.

Dit jaar hebben we twee spannende categorieรซn voor je in petto:

• Dames en Heren Singel 17+ (speelsterkte open en 7+)
  • Mix Dubbel (speelsterkte open en 7+)

Of je nu een ervaren speler bent of net begint met tennis, de clubkampioenschappen bieden een fantastische gelegenheid om je skills te testen, nieuwe mensen te ontmoeten en gewoon te genieten van de prachtige tennissport.

We zullen je tijdig informeren zodra de inschrijving opent. Houd je mailbox en onze social media kanalen in de gaten voor belangrijke updates en informatie over het evenement.

Zorg ervoor dat je deze geweldige week niet mist! Schrijf je in zodra het kan en nodig je tennisvrienden uit om mee te doen. Laten we er samen een onvergetelijk clubkampioenschap van maken!

Tot ziens op de baan! ๐ŸŽพ