Gratis proeflessen voor nieuwe en aspirant leden.

Clubhuis (Baan 3, Baan 4)
14-10-2020 20:00 - 14-10-2020 21:00
Richard Borg

Wil je tennis ontdekken?

Neem dan gratis en vrijblijvend deel aan een van onze proeflessen en ontdek hoe leuk samen tennissen is. Op het sportpark van TCB in Baexem organiseren we 6 weken lang op iedere woensdag van 20:00 tot 21:00 een gratis avond voor niet leden en voor leden die dit jaar lid zijn geworden.

Vanaf 19:45 uur ben je welkom in onze kantine waarna tennisleraar Joep van der Voort je gaat begeleiden op de baan. Je hoeft alleen maar sportkleding mee te nemen, de rest is aanwezig! Heb je na dit uur nog zin om door te spelen, speel dan gerust nog even mee tijdens de play-in. Deze start om 21:00 uur!

Bevalt je dit? Neem dan een abonnement voor de rest van het seizoen voor slechts €35,- Met dit abonnementen kun je deelnemen aan de resterende lessen en vrij tennissen wanneer het jou uitkomt.