Seizoensafsluiting Tennisclub Baexem op 19 november 2023

Clubhuis (Baan 1, Baan 2, Baan 3, Baan 4)
19-11-2023 10:00 - 19-11-2023 19:00

Het is bijna zover: de seizoensafsluiting van Tennisclub Baexem staat gepland op 19 november 2023! Na een fantastisch seizoen vol sportieve prestaties en gezelligheid, willen we dit jaar op een feestelijke manier afsluiten. We nodigen jullie allemaal uit om samen met ons het seizoen af te sluiten en het glas te heffen op een geweldig jaar.

Hoewel we nog geen specifieke details over de activiteiten kunnen delen, kunnen we wel verklappen dat het een dag vol verrassingen, gezelligheid en sportiviteit wordt. Zorg dus dat je deze datum in je agenda zet en houd onze communicatiekanalen in de gaten voor meer informatie.

Naast het vieren van de afsluiting van het seizoen, is dit ook een geweldige kans om samen te komen met andere leden, nieuwe mensen te ontmoeten en te genieten van de warme sfeer van onze tennisclub. Wij kijken ernaar uit om samen met jullie deze bijzondere dag te vieren!